close
有娃友因私人原因不再玩娃,所以平賣比我,小鬼家多了新成員.....
Lati-Lumi


本來是雪諺的好朋友,而家成為小鬼一份子.....


遲些會再影相......

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------分隔

有件事,講起就好氣!!!

之前提過做一個機殼送給人,因為一些原因未能親自送上,所以打算比某人幫忙,結果就自找麻煩!!!!
那人當我面前,將個機殼比其他人叫人帶走,但人地不想,我睇住佢地將我送給人的東西當波咁,我那時已經氣上心,我就提出要拿走,
之後某人就話我要拿走點點點........

我拿回自己的東西都有錯??我都睇住你地唔想拿件都唔會佔用手袋幾多位的東西,你地唔想攞咁梗係自己攞番走....
更氣憤係因為呢個殼,又比人話做咩唔做比佢,又點點點......總之我聽到真係火都黎!!!!
之後有人仲懶係野咁話講笑囉......

哈哈哈~~~我真係唔覺得有咩好笑囉,佢地只係覺得我唔做比佢(地),所以就講埋d咁低級的笑,
我都已經提出做一個比佢,但某人都要咬住我唔放......
唔想攞咪比番我囉,想我做比佢咪早講囉.....
講埋d咁既野,做埋d咁既小動作就係講下笑????
呢d已經超越左我的底線囉.........

我應承左人做,我一定會做,我唔係小家的人,
不過今次會做得差d,同埋做埋呢個之後,以後除了人家生日,我唔會再做任何東西送給人!!!!!!!
就算做了都只會放在blog,以免再自找麻煩!!!!!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()