話說新電話都換了差不多一個月,但街上都好少有我部機的殼賣......"爛果艾瘋"同"三叔"就大鬼把,連新出的S4都多到不得了......
唯有又用最原始的方法.........自己做,在鴨街買兩個平殼,再去隔離珠仔街買材料......

本來之前見過有聰明豆殼,可惜唔合用,就打算睇下有無聰明豆珠仔....
結果聰明豆就無,買到10蚊一大袋雜不甩閃石,都係店家賣剩袋晒落去......唔同形狀顏色,買多幾個都貼唔晒...


兩個殼只係貼了一個,另一個用了一塊布貼上去......
其實近睇會見到明顯膠水,布又剪得唔好,but.......有新殼用了......


放上FB.堂姐話想要一個,我就起了稿,買了IP4殼未做....反正都無催我....(喂擺明偷懶啦)


應該個閃石殼都唔會在親戚面前用,免得成堆人都叫我做一個......
做唔係問題,係我唔多了解佢地喜好,做出來可能又唔鍾意,又一堆不必要求......

第日一定要整聰明豆殼~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()