之前因為套聖誕裝,所以買了set聖誕樹連朱古力兔,雖然我的森林家族兔多勢眾,但我都決定買個朱古力兔妹陪下朱古力兔...



因為家中沒男裝的衣服,又一早收起了其他聖誕物同衣服,所以勉強地著了護士制服....其實有一刻我想朱古力兔做女裝.......
遲下去買又好,做又好,總之一定會有新衣服~


家中森林成員,全是兔子......


 其實都想買下其他森林家族東東,暫時想買的有一套BBQ set連貓,仲有馬騮爸(鍾意套衫).....呢d都係以後的事.....

------有關新一年大計------

一直都係玩開B女同BJD,新一年打算開始減少/停止買新BJD,或者只會買二手的.....近兩三年都已經少了入新娃,相信將來都唔會有太多新娃....
今年開始將家中兩個BJD賣走,4分同6分各一個,因為某日突然記起呢兩個娃,亦都點過家中娃數,發現自己有3個4分,4個6分,太多了,所以決定暫時賣兩個,雖然我知道賣的兩個娃未必賣得出,但是我唔急住賣,將來有可能會再賣其他唔定......

(賣下廣告先)賣的娃如下:
1.Doll Love眠柚子/6分/2012年一月/很新淨沒什大問題
2.Ai Marco/4分/2009年七月/新淨,因為是Ai第一批5折娃,有不少小缺憾,對外觀及結構不會有大影響
有興趣的朋友可以私人留言留下email,我會再比相同更詳細資料,因為二手娃有一定程度缺憾,不合完美主義及驗屍官,價錢方面只要唔好太低都可以再傾....
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()