又到聖誕,又到聖誕~聖誕節又來了,表示一年又過,又老了.....(喂)

近幾年商場聖誕影到悶,可能因為咁,所以而家唔少都同卡通人物/玩具有關,至少會有新意,加上唔少都是某些人心目中的回憶,所以特別受歡迎(?)....
今年我至少找到4個同卡通/玩具有關主題,今年再次同小鬼一齊影,其他地方的場景亦都會選幾個影下,當然都要我好得閒,同那地方唔會多人到影唔到......
找場景,當然要搜羅下,睇下其他blogger寫的,影的相點啦,如果只係幾棵樹仔,幾個公仔就叫場景,我就真係無興趣......

好,今年第一個地點,就是位於新蒲崗的新商場,MiKiKi商場的Little Twin Stars.......
由於我唔想放太多相關係,所以所有相都拼埋一齊......當然順手較色......


真心講,我喜歡Little Twin Stars多過Hello Kitty.....


睇完一位blogger的內容,就將下面其中兩張相分別做我兩個FB的timeline的相片....

仲有個人珍藏展覽~

今次同雪韻一齊影相,好似Lala,本來有想過做件一樣的天使裝......


第一次外拍,影埋唔關事的相.....


地方唔近地鐵,新商場人流少,值得去看....
唔好問我點去,想去的朋友自己上網找.......

另附上相關資訊,有更加靚的相:
http://blogazine.beautyexchange.com.hk/?uid-97924-action-viewspace-itemid-62078
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()