close
今日一個傻婆將家中3位1/4,空太(賣不出又培養不了感情,真可悲囧),仲有庭庭,巧克力同唔知幾多個B女搬晒入倉,重死人了~~
不過DOD的娃袋一次過塞3個1/4都得(觀眾切勿模仿),哈~~

整理下,又偷懶走去影下放了N年的收藏......

小油燈,本來是我爸的,不過今日已被我正式接收...



這個是放小蠟燭的....



這個日本公仔一直是由的我收藏,計年紀應該老過我.....


呢堆小和尚忘了什麼人送的.....


珍藏品參觀完畢,多謝收看.....

------純發洩+無野睇的分隔線------

總覺得長輩幾在意我鍾意咩,以前講過咩,做過咩.......咁,雖然咁唔係壞事,不過下下提就令人有少少反感,尤其是我細個時講過咩,只係細個一時兒言,不過人家就咁記一世,仲要次次都要提,同一樣野我單在今年聽左無10次都有8次,真係就算"想當年",都唔會想到咁既程度吧,囧!!
有些事我寧願一世唔知,我都唔願意次次都有人講,更何況只是的細個時講過一兩次咁少.....係真的又點??我唔知好過知.....

仲有發下皮四,好想同某人講,我個袋都唔係好硬,不過就算硬到撞到你好痛又點??都唔夠你呢句咁硬的說話撞到我好痛!!雖然只係好少事,但我次次想起我就嬲!!!已經唔止一次係咁,你講每句之前可唔可以理下我感受??
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()