今日都係要寫d無人想睇的事......反正我都只是想寫.....無人睇都算~~~

今日就要交第二份,我都知自己做成點啦,差不多成兩個月前知道做咩,不過我就只係幾日前做,仲要連之前個份一齊......同人地個份比一定無得比,不過都無必要比,人比人比死人,阿sir話咁樣編排比較清楚,幾日就做好仲想點????

做完呢份,其實仲有兩part,不過我是負責今日呢part,其他有其他人做,不過佢地一話要布碎,我已經即刻話提供到,哈~~

其實呢....今日之後我又可以繼續做衫,本來想兩個月做好的西裝,到而家都未做好,囧!!應該都趕唔到花展,唔緊要啦,反正無打算帶凱楓去花展......剛好花展其中一日是我上最後一堂的日子,so打算個日一個人去......到時帶邊個小鬼去,都要睇情況....

呢個blog打算將分類重新安排,而家就係連外拍都放入關我娃事,好難搵orz......所以可能會將相放埋同娃事節日同類...之後點樣試下得唔得先~~

之前提過有些事想講不過無講,其實真係無咩野,只係想講有些事可以的話最好唔好等下次,因為真係唔知仲有無下次,及時做最好!!!!

之後真係無咩好寫,下次有機會再講廢話~~~~(有邊個會睇呢d廢話???囧rz)
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()