close
今日早上同學話份plan需要詳細解釋,都預左無咁順利.....而家又係做好左一半,睇下同學有無其他意見,再修改.......
最後就係搵圖片,對我黎講,都唔難....
又偷懶上來玩,哈~~

今日真係無去影相,又出mk搵二手vcd,買左導盲犬小Q,未睇過唔知好唔好睇......一定要等我做好晒所有工作先有得睇......
話說.......我家仲有一堆未睇的vcd......囧!!

明天本來有個好耐無見的玩B女朋友搞mt,不過我仲未做好份plan,加上地點我又唔多想去,所以都係決定唔去,明天要繼續add oil~~~~

------分隔線一條------
昨天提到的5個團訂終於有一團寄出了,好快會收到,呢件衫係專登買比Sunny妹妹,所以一定唔會比庭庭著.....係咩衫都係賣下瓜子,等Sunny妹妹番來著,哈~~件衫好似好少見有人會做1/6,反而1/3,1/4會比較多,唔知係咪手工方面仲難做??

總覺得自己下一個幼會係AE,因為今次又有新目標:奶昔妹妹


呢張相感覺唔多幼,不過見到佢又心動.....有埋AE,真係中日韓的幼都有齊,哈~~
唔知又會唔會改變主意??

下個月會親自幫小愛改妝,今次會做自己從未在bjd上做的整形,不過都幾冒險,如果失敗就......
都係個句,娃係我的,自己點做都係我的事,做唔好的話......我無想過會點啊呵呵~~囧
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()