仲有兩日就係"死線",對於Excel同Powerpoint都唔係好識用的傢伙,要做的已經做左,最後兩日,做到幾多就幾多.......最緊要到時一定比miss同其他同學問一堆問題,識答都無問題........

今日交收眼鏡一副,乘機又偷懶.......
一見到人地寫住可以比1/6用,好自然又想買比庭庭(好偏心囉....),不過都係剛剛好,又怕整爛眼鏡,又怕整花庭庭,所以帶左好耐先帶到.........
庭庭個樣好似一個純情學生..........


無書包用,放本聖經扮下野.......(睇落又似神父咁囉....)


食個麵先............(呢隻麵我無食N年,原來海鮮味已經有4款,呢隻係香辣海鮮....)


我都有相同的眼鏡......原來我都幾多同娃有同款/類似的東東.....
我帶呢副眼鏡,成個囧樣.........


又拿出買比娃的食玩/娃用眼鏡出黎,仲有兩副不過爛了orz.......


呢副感覺似.................女miss......(咳咳)


呢個好似大明星.....哈~~


呢副係娃用眼鏡,N年前仲玩緊1/4時買的,風格不合庭庭......不過庭庭好斯文...


成日見人地的Neon好型,唔知點庭庭點扮都唔型仔,似乖仔多d.....
不過庭庭個樣呆呆地,我又鍾意,我又得1個1/6,所以我幾時都咁偏心庭庭.......

影晒相先記得仲有一大堆"道具"無影相,下次一定要記得!!!!!

玩夠晒,繼續向"死線"進發......
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()