新一年又開始了,希望都可以開開心心....

對於我,2010年唔開心多,因為家事上到而家都毫無進展,又唔知之後會點.....不過2010年都做過唔少自己一直想做又無機會/唔會做的事,so2011年繼續努力啦!!!!

2010年最難忘應該係呢個blog比yahoo放上首頁,之後一下子九千幾人黎看呢個爛blog.....最初仲以為自己被人玩......之後隨之而來又一堆不知名的垃圾人,所以有好有唔好......
如果下次再比人放上首頁(相信都無機會),有關方面最好通知下,至少我會寫好個blog,影好張相,唔洗搞到個blog似堆填區咁.......

2010年買娃少左,只係二手買入OD 12cm一個咁少,明顯用錢在娃上少左,不過都係好事,至少今年應該唔會再用咁多錢在買娃上面.......
今年個課程完左之後,唔知會唔會做到個行,不過至少我都開始知道自己鍾意咩啦....

昨晚去IFC倒數,對於日日都係"灰姑娘"生活的人,年年都一個人在家倒數....上年mi姐開concert倒數都無買飛去......woooo...
仲以為會勁多人,原來都唔算,之後一個人去TST,成堆人塞晒馬路上,塞人,哈哈~~
之後打算去買糖水,點知食店又超多人,最後買左便利店的紅豆沙,哈~~

真係想年年都可以去countdown.....
Happy New Year~~~
(片我唔知點樣放,放極都睇唔到,所以放link在此,都睇唔到我都無計....)
http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=477649304070&comments
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()