close
2010年最後倒數,織女又要開工,不過都唔係織比自己的....囧!!

應該係一年前要完成的,不過因為唔係我織的,估唔到都係"三分鐘",最後我搵番出來,由我完成埋另外個半.......之後唔知有無人會用,不過我一定唔合用!!



呢幾朵花係幫一位朋友織的,不過佢比我的冷,係15蚊一大舊個種粗冷,結果當然不合用.....最後我都要將粗冷拆做兩條幼冷先織到,之後點用.....我都係比番朋友自己做.....


織完花仲有剩,早知道應該唔夠一條頸巾,所以都用盡方法,最後織條短的.......圍在頸上再打個結都夠長的,又係交比朋友自己搞,哈哈~~



織完人用的,又織比娃用的,呢件用左新線新花款,不過原來呢種線織出來無咩彈性,所以著落好緊,又難先著到......所以影完呢幾張相,呢件衫就比左小兔Bi啦.....



仲有幾件衫做好都未影相,或者等影聖誕外景時先影.......
下回請早!!!

======分隔線======

影相當日搵左幾個wig比雪諺試,買過咁多wig雪諺都不合,所以用來用去,都係紅色菇頭最好睇......不過今次的金色wig都幾好睇的,雖然我都好少用....

另一個是黑色孖辮wig,係仿Lati的款,不過呢個wig好易甩色,所以唔可以成日用......因為我經常偷懶唔除wig的......


將兩條辮捲個髻,都好睇.....不過我無咁細個夾,所以用耳針拮住.......如果有蝴蝶結之類,做頭飾都好,耳針在娃品中原來可以咁樣用,哈!!


最後呢兩件都係N年前買的,都係handmade,彩色個件在某知名時裝店買,不過都係買來收藏......另一件係商場的小店買,都係好少著.......真係好想自己做一件.....(斗蓬怪,哈!!!!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()