庭庭的妝,一直都好想改,不過話晒係全屋最貴的娃,所以都不敢亂來......
不過今日都係試下改下佢,本來只是畫眉..............

Before......................


After.........................


之後就是因為妝甩了,所以都係決定要補妝啦................
我講過如果今次改得差,我永遠退出BJD娃妝界,哈哈哈哈~~~~

結果出來效果非常之咁好!!!!!


只是眼睫毛被消光噴到白晒,要用棉花棒洗.......

好有Nana feel............



其實呢,因為我的爛相機加我的技術問題,實物係比相深色的............
不過反正庭庭出鏡率高,玩一陣妝又會淺色的,哈~

今日比過少量娃友看過,都話ok,即係我可以繼續留低.......
有人話佢的娃妝差,我同佢講我以前試過化娃妝化得差比人鬧,所以我買娃多數不要娃妝,自己化,所以話娃妝都係練下先啦.......

今日仲影左少少相,內容都幾搞笑,下次再貼!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()