當然要寫一寫啦.........


前幾日又發神經,又是一堆麻煩事........我都不想,不過有時應該care的就要care,不明什麼原因,人講又記得,又去信,我講一陣又當我沒講,又不信........講完又話不應該,那又有什麼好講????


所以有時不是不想講,只不過根本沒人會記得,沒人會再意,到頭來又要承受"沒講過"罪名................好冤枉!!!!!


所以當一些不應該來的麻煩事又再出現,我終於忍受不住..............不過之後應該會有更多麻煩,不過誰叫這些人又來煩???如果那些人可以好聲好氣,我都會可以客氣,不過偏偏那些人要硬的,我當然不會客氣!!!!!!


講完廢話,又講其他........最近開始又做模型,做一堆小東東,有機會再影相......


最近日日玩pet pet,有錢又去抽箱,Nana的屋有一堆東東,不要的又放去另一個pet pet...........本來打算抽到貴的可以賣走,不過偏偏抽到一堆好東東,所以錢就........


下次又cap圖放上........................

arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()