規則:當你比人tag左,就要寫一篇note,內含16項有關你的事情,習慣,喜好,目標....或任何各不相干但有關你的東西。最後tag另外16個人。你必須tag返tag左你的那個人。如果我tag左你,即係我想認識你更深。

1.一個很快就進入3/8的小女子,不想再被人叫妹妹=.=
2.經常幻想/沉醉自己的世界之中,不過夢醒之後就很有失落感
3.覺得自己是一個不受歡迎的人物,有時覺得人地睇我只會向差個方面去睇......
4.懷疑自己痴利根......
5.什麼都會儲,家似一間雜貨店
6.最想好似高木直子一樣,一個人住一個人旅行
7.曾經不屑一些人的行為,所以偷情,第三者,搶人男朋友..........等等,別人即使開玩笑但都極為介意/反感
8.三分鐘熱度,講過唔算數
9.曾經想過做作家,所以鍾意寫日記......由第一個網上日記開始,直到現在的雅虎blog/地圖日記已經寫了足足6年
10.口不對心,有些事口話不想,心裡不知幾想......
11.有問題最好不要問我,尤其是假設性問題,因為我不想亂作答案
12.暫時未有一位真正知心的好朋友,正在找尋中.......
13.自覺一事無成,無事業無愛情什麼都沒有!!!!!
14.一班人在一起時,有時不說話似自閉,又有時講多錯多似食錯藥,所以覺得都係"敵不動我不動"最好!!!!
15.在意別人想法......所以成日遷就人,不過而家覺得我幾就人都好,人地都唔會就下我,對我好唔公平,所以以後唔好叫我就人......
16.最怕剪頭髮,所以一直都係長頭髮,只有兩次剪短過膊頭

自己想玩自己copy,我都係copy人的..........(不過不要copy這句)
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()