近來算比較多玩facebook,不過自己都不太識玩的...orz...


裡面幾多game,不過有些好廢,只是send來send去,無聊!!!!!!我多數打bowling,或者串字......


不過我又喜歡一個叫"Pet Society"的養寵物遊戲,同一般養寵物一樣,有得吃有得玩,又可以洗白白,又可以去其他朋友仔home玩,超好玩,我而家日日都上facebook同我的寵物玩!!!!


我家寵物,叫Nana.....


遲些換這個樣,不過很貴orz......


大家如果想add我facebook,可以私下問我,或者留下資料,暫時只會add朋友/blog友/曾經認識我的人......陌生人暫不接受!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()