close
呢個小鬼合照都講左好耐,得閒就即刻排位影相....
雖然我家小鬼唔算多(?),but影合照真係好大工程,要搵番各位小鬼,要幫佢地著鞋,仲要清潔下,之後最傷腦筋就排位.....
今次小鬼陣容如下:


之後就逐個影....
庭庭(Volks YOSD Neon),呢個v手呆樣,真係引死人....


琇琇(CH AngeAi Sunny),遲少少要改妝,今年會帶她去DP...


雪諺(Lati Yellow Momo)


凱楓(Lati Yellow Special ver. Momo)


這小鬼改了名叫卡露(Cherish Chubby Demon head+Doll Leaves 16cm body),都是以女裝為主...


阿Di(DZ Rabbit)


阿Bi(Pipos Rooney)


小悅(Orient Ji)


小愛(Orient Ui)


我家小鬼們,真的好似聯合國,什麼娃社都有....

看到標題話有新成員,這成員不在合照中....因為呢頭影完合照,轉個頭就到啦!!
呢位新成員我從來無提過,只在4月份出過張單....話說這是我的生日禮物,因為剛好這娃社有優惠,所以就訂了....
之前聽說這娃社要幾個月,不過今次好快,4月訂5月到,今日就接回家,哈~~

這個是新成員:AE家的巧克力..


我成日都話,我家下一位成員會是AE,而家果然是...

打開一看,總覺得AE的身好似好平面,不過是雙關節....



AE的腳板同Lati的相差很大,不過好在我都有些比較大的鞋子,所以唔怕無鞋著...


應該都沒時間可以化妝,所以這新娃要好耐以後先可以見面...

結論是:我都係鍾意Lati,不過我只鍾意羊仔Lumi,接唔接到睇下有無緣...
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()