close
話說想幫我家的DZ兔子改妝都想好耐,今日無人在家就快手改個妝.......

好耐無見的阿Di.......



不過自己的化妝化得越來越差......

第一次........



第二次...........


影相睇落除了深色,又無咩問題.......
不過實物又唔係我想要的樣...........


同阿Bi拍住影,都只是深色少少,又係無問題........


點睇實物,都唔係我想要咁樣,雖然我都係影相為主,不過實在覺得實物都唔知點見人,最後都係決定要搵人幫我化阿Di...............
不過唔知有無人會接DZ的兔子妝,我只想有人可以化番我呢個妝....
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()