close
落雨個幾日,先得閒去化妝拉筋,都唔理潮濕,總之個兩日就開大抽氣扇改妝......

首先.....又做左碎屍案發現場!!!


之後幫小悅改妝......不過改妝過程非常唔順利........



仲有油埋手甲腳甲.............


就係因為第一日改妝不順,所以第二日再"還原基本步",順手拆埋Lati的手出來油手甲.....(我家的女娃終於全部油晒手甲,哈哈~~)
..

之前一日化極都唔好,今次終於"一take搞掂晒"!!!!
開始覺得自己對娃妝要求提高了,所以下次可以的,會將所有由自己親自化妝的BJD重新上妝!!!!!

再順手貼埋新娃的眼睫毛......無錯,呢個就係我的新娃,不過今個星期先正式出場,所以.......睇住先...
眼睫毛好長,不過呢隻睫毛唔好貼,下次唔好買!!!!!


小悅的妝,真係覺得真身好睇過上鏡,可能是這傢伙的技術問題......orz
不過無論如何我都一定唔改,反正小悅係我的娃,我點化都係我的事,唔喜的就唔好睇!!!(趕客ing~)
只貼一張,其他遲少少貼!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()