close
復活節假期第一日,去了澳門.....
其實是去拜山,保守黨的親戚話去拜山就去拜山,唔可以去玩以示對先人尊敬......不過唔係保守黨的小兔子,當然都係帶相機去,反正影幾張相又無壞.....
其實,我都唔知係有呢種規矩.......

一早去到碼頭,除了人,就是人,咁多人一早去......


船行行下突然出現問題,本來一個鐘船程變左3個鐘.......其實對於我都無咩野,又唔暈船浪,不過成3個鐘都好悶下,睇到出面遲開的船都仲行得快.....
船公司派左一人一張coupon作補償,不過得$100,仲要一個月內用,有不少人不滿.....唔知咩原因又唔知幾時開始,個個都要用呢種手法表達不滿,但是....似乎只為更多利益而來......唉...(搖頭)

落客點是氹仔碼頭,因為已經遲了,又一早訂位飲茶,就飛的去旅遊塔.....
唔知幾時開始,次次去澳門唔係飲茶就自助餐,好想去下小街店囉.....之前睇J2冒險王介紹左唔少地道野食,去過澳門咁多次都未食過.....
就好似在香港,由細到大屋企人都唔同我去廟街食,結果人地問又唔知,咪又比人串囉...(真心覺得串人的都唔好得幾多)

連影張相都無時間,快手影下外面.....唔知出面座橋係......


拜完山都6點幾,保守黨成員真係好趕時間下囉(我就真係唔知咁趕為啥),連企係度1分鐘影幾張相都唔得==
好在一向都可以好快手影相,兩張都好,更加唔洗理個d傳統思想.....

舊葡京,隔離係永利Wynn..(總覺得永利似財仔名)


新葡京.....都係舊葡京特色得多.....


不知是什麼建築.....


今次帶左小悅去,點都影張到此一遊留念.....


其實咁趕都係去英皇酒店食自助餐,既然都訂了,又為啥咁趕??

餐廳的復活節裝飾......




食物方面還好,唔係太多選擇,但是有即叫即做的咖哩,串燒,麵,燒味都有供應.....
好唔好食嘛......要求不高的可以一試......對於我,其實間間都差不多.......
呢間有live band,當日有唱江南style,仲請小朋友上台跳舞.....

掛住食,懶得影....



大約10點又趕住走人.......

船上偷拿出來影......


澳門一定要再去,可能自己去,反正同人去都唔會去到想去的地方......澳門的治安點都唔會差到一個人去都唔安全......
去之前都係要買本旅遊書,雖然有澳門的親戚,but有唔少地方我都唔識又未去過,成個大鄉里咁......

黎緊無記的街坊廚神有介紹澳門,要睇要睇~
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()