close
小鬼新年唔洗拜年,又無利是,不過年年都一定會食團年飯...


今年又多左人,所以野食都多d......仲好過我家個餐.....


今年懶得去執小鬼房(喂),雖然無人拜年,但全盒都準備左....


年年團年飯無兔子份,所以今年BiDi去左森林家"痴餐".....
去到人地家一定要禮物,買左盒曲奇....


今年算是森林家第一年團年.準備左好野食....



遲下又要清理下小鬼房.......

======新年大小事======

今年新年無咩氣氛,初一要見的親戚都見晒,之前提過好想改善下關係,但自己一個去做做唔到,同佢地永遠無合的話題,人地都當我無到.....
有時有些事唔係唔想講,而係講出來都無人會支持,要知道我同佢地想法唔同,佢地係有一堆意見,但所謂意見都係反對我想法.....唔支持都好,都要理下我感受嘛.....
我唔同佢地,佢地可能鍾意讀名校,鍾意高薪厚職,鍾意什麼事都炫耀....我只想自己在工作之餘有更多空間,做自己喜歡的事,唔喜炫耀,唔通我有呢個想法都係錯的??
其實以後的事我已經有想法,唔講因為已經預計了各位的反應,所以我會做到再講......

另外某日想車衣服,點知發現唔見左張說明書.....歐賣吉~我仲未識用部衣車,我仲要捲其他底線,點好呀~~~~

最近成日排住打機所以唔寫blog,不過近來好似無什話題,但係呢個blog一定唔會放棄,如果我咁多日無出現,係因為掛住玩....哈哈~~(喂)
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()