close
好耐無整新衫,我認我又偷懶了囧~

之後又發神經在兩日內做4件,跟住.......又偷懶.....(喂)

有大量的橙色線,想用晒先開其他新線,所以件件都係橙色......衫似夏天多d,不過做左先算......哈哈~~
另外紅色仲有少量,所以又做左件聖誕裝.....


仲有呢捲藍色線,我都唔知點會買,又唔係特別鍾意藍色orz....整過衫,但係實在太差.....


原來一直都無做過衫比滿月,今次做番件....


兔Bi今次又唔洗著粉紅色,件衫又整埋兔子頭......唔記得影後面,因為後面可以穿條尾出來....


森林兔媽都係第一次做,同Bi件衫一樣要後面開洞.....聖誕衫頂帽比兔爸帶......


聖誕呢套比雪韻,材料同之前雪諺套衫一樣,做法唔同,因為我永遠唔可以做到兩件一樣的衫......


好簡陋的佈景.......


下星期又有麻煩野,而家仲有一堆新內容堆積.........真係希望快d完成個堆麻煩野,我就可以去影相,整理相同blog.........
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()