close
本來有一堆blog打算慢慢處理,不過因為12月又是出動各大商場影聖誕景的日子,仲有黎緊大約半個月又有d麻煩野,所以得閒就出一篇啦......

話說呢而家的食玩好似幾多Kitty同鬆弛熊,唔知好彩定唔好彩,兩樣我都唔喜,哈哈~另外Mickey唔係面包就蛋糕,又係不為所動......
呢套唔知幾時出的Melody就唔同,有早餐西餐,仲有廚具,所以我都買左一set....(我認,我就係咁遲先知先買....)


只係拆左餐盒同埋蘑菇包兩套,原本拼埋其他食玩做餐盒打算帶埋小鬼上山頂影相用,點知今日一早落雨orz,睇黎又要等到聖誕先得閒上山....


一路都好少買成set,除了Melody,仲買過Rement某年出的衣服set,是第一set出那套,那時有娃友(玩B女的)訂一箱唔知幾多盒會平,我就同其他娃友夾一人一set,那幾套衣服是合B女,而家應該賣好貴........

另外仲有好耐以前Megahouse兔子和食,當年買左成set,但就一盒都無開過,暫時都唔開住....
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()