close
話說我有位電腦好勁(?)的表哥,又有一位成日在電腦方面又呢樣個樣的老爸,而我就是成日都要接觸一些自己不擅長的"高科技".....

事緣我呢個表哥成日都有好介紹,但佢所謂好介紹,只是佢自己先識用,佢自己先覺得好用....老爸咩都唔識,又聽佢講,好多時配了一些不太合用的東東,我呢個好表哥又鐘意事後潛水,最後佢個堆所謂好用的東東,又係搵我黎搞,仲要次次一放低比我走左去,得番一個人去搞.........
我激唔like呢個表哥,以後買電腦一定唔會搵佢,佢覺得好的,我相反就是了......

今次又點呢???
自從我接收了老爸n年前的舊電腦,佢成日想買新的,近幾年出現左名為平板電腦的東東,老爸又話想用,我成日話唔好買,因為次次買番黎唔識用,又係搵我黎搞......
今次,又多得我呢個好表哥唔少....
老爸美其名借比我用幾日,實際想我識得用再教佢......
即係我又要做埋d吃力不討好的事,呢位好表哥又來"功成身退"呢招==


呢部平板我都唔知咩牌子,賣成$1xxx,都唔緊要,但又唔見得好用,睇到眼花.....又頭痛了><

用番我部netbook好過,至少呢部比較合用......


呢部平板有相機功能,但只係自拍.....試下影番幾張相.....
之前新買的USB.....本來想買甲蟲,但甲蟲的USB位是在忽忽.....總覺得太那個了....(喂)

arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()