close
上一篇的收視一直都係0.....我就係唔信,有咩奶油日日都有訪客但無人睇最新個篇???好似話人數方面又壞了.....今日試下,又好似正常.......(我認,其中一點收視是我做出來的囧~)
比番d收視我!!!!!!(憤怒)

回到正題,呢個草泥馬欠左人好耐,上個月開始成日比人追(之餘仲"順路"約我去根本唔想去的地方,呢個該是真正目的,囧~),唯有快手做好佢......
多得她又成日催我,又令我將呢個本來已經成為"三分鐘"的玩意又玩了,之前好多人鍾意的鴨屎小學雞都唔放過......




齋影好悶,就搵左近期成日玩的"關趙二人組"玩下.......



關趙二人組是關羽,趙子龍,在下是三國粉絲.....


另外仲做左青蛙仔,我小時喜歡的卡通人物...............



今次做左唔少作品,有機會再貼出來!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()