close
我認,我係悶養......
以前不同途徑會識到唔同娃友,唔係成日娃聚至少都可以成日網上傾下.......
而家大部分都無聯絡,有些應該沒玩娃,剩下有玩又見面的........5隻手指數得晒....

上星期去了朋友家玩娃,她都有唔少......我地都係鍾意小鬼......


送左張BB車比她,可以比她家的阿B......



朋友送了套合兔Bi的衣服,兔Bi唔洗又著粉紅色咁悶.....



借了些衣服用下......
小悅成個貴婦人...................



兔Di的泳裝look......



Lati們,人家的Miel好靚仔,等我家Miel番來又玩~



幼幼們都要影下相......


我家的庭庭,BiDi都咁得人鍾意......



連憤怒雀都帶埋.....


最後又係打完仗......................



------娃聚以外------

就是一些當日提到的話題........

首先是DZ兔子,朋友以前的兔子賣了,現在想買回,我一直留意........
之後提供了一些有賣兔子BJD的娃社,暫時知道Pipos,DZ,Coco都有兔子..........

再來是娃妝,我推介PPL的KAYARI,Label,前者我家兩個男娃都是找她,其實她女妝不錯,只是個人口味問題...
Label未化過,但看似不錯,收費亦都不太貴......
另外CF的Santa的妝非常好,但價錢就..............$.$

仲有朋友的Miel是雙關節,一拿上手手腳彈來彈去,本來想試下拉筋但沒工具在手.....
我拉開了Miel的關節時,發現品質差,厚薄不一,而且薄的地方又薄得太過份了.......
兩年前的雙關節咁差,唔知兩年後又會點???睇下我的Miel又點啦.......
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()