close
上次改的LM,終於都將頭髮縫好了......




今次買的髮排髮質好似真髮,用風筒吹都得......

B女原本的頭髮........感覺好膠,又唔可以受熱....

可能要剪下頭髮,拖晒地....................







想做番之前改娃的樣,要編辮子........

本來是做麻花辮,後來試做十字辮,好似仲好......



----------又講下其他----------

有一個玩B女識的朋友,前幾日約我去睇戲,本來我已經唔係鍾意睇戲,再問她話係法國電影........
呢一刻我無言,她係覺得我會識欣賞,定係識聽法國人"gelegulu"????

其實同呢位朋友好多事情都唔係好同,除了大家都鍾意B女......我住九龍,她住香港,我好多時都過海找她,但她連去SSP都嫌遠......行街都係得個行字,她喜歡的我又唔係鍾意,有時買一件野,可以企係度好耐,好似驗屍官咁睇件貨.....買返去咪又係用,用過都唔同啦..........
最睇唔過她買野一個二個膠袋,又話環保袋用咁多塑膠,仲唔環保.......
但係.................一袋二袋,唔見得環保,又唔好拎........

而家同呢位朋友好少見面,因為我唔同她,我唔係成日都得閒.......
她仲追梗我的羊毛作,都係要快d做....(因為又三分鐘了:P)

以上只係覺得,有時興趣相同,未必真係好夾,做朋友,都係要多方面配合............
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()