close
最近睇番自己的blog,原來自己已經好少寫自己的日常事.......
今次想寫下之前發生的事,想番起都幾白痴.....

話說之前在夜校上課,通常我一定會將電話轉靜音,那次在break時,發現有兩個未接電話,一個係朋友,另一個係不知名的號碼,我在想會不會是那朋友想找我,用了另一個號碼時,那號碼又打來了......
我就想應該是那位朋友打來,所以就聽........

對方:你終於聽電話啦.......
me:係呀,上緊課嘛......
對方:上課??你都係想學日文.......
(這時我已經想,我好似無講過想學日文囉....)
me:我上wedding planner嘛.....
對方:wedding planner??你d朋友結晒婚啦......
(去到這時候,我又奇怪從未講過其他朋友的事比任何人知,大家又無共同朋友,開始想對方是不是那位朋友)
me:(敷衍)........學多樣野嘛.......
(Dead air3秒......)
對方,你星期五得唔得閒??
me:做咩事??
對方:想約你打牌........
me:打牌??(終於確認對方唔係我的朋友)你搵邊位???
對方:下(驚訝).............(講左一埋下刪)我搵xxxxxx(另一個名字)
me:我唔係喎......
對方:唔好意思..................(下刪,收線...)

之後我將這事同我一位同學講,笑死左佢~~~
我只係覺得白痴,做咩會同個陌生人講咁多野.......
再想這人會不會是那"估下我是誰"那種人,證實唔係,因為之後那人無再打來,真係打錯電話~~
估下我是誰的電話我一定唔會上當,因為我一定唔估,係唔講自己係邊個就收線,唔想同個d人玩~~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()