close
好,今年的壓軸之作,就是之前已經貼過出來的胡桃夾子......
應該是好快做好的作品,不過又偷懶,連恤衫都懶得去做...
其實.....似唔似都見人見志,唔好計較咁多......
我只知道頂帽比想像中難,要做幾層先有呢個效果......仲有件衫用不織布做,好處是可以隨意剪出合適的外觀!!!!



今年做比凱楓的衫得兩套咁少,不過兩套都是大製作..

同聖誕小姐雪諺一齊影.....



影完相之後,又忽然記起家中有些胡桃夾子裝飾品,又有真胡桃,所以即刻影....




------題外話------

現在訂了某娃社的娃,今日收到通知有折扣,退回的錢剛好可以幫家中那個賣不出的空太化妝....(沒錯,這個娃最後還是賣不出==)
小正太的空太我是不喜歡,所以會將他打造另一個樣子,即是話幼幼我有4個咁多.......
我想我真的一段長時間(或以後)都不會再接幼幼了.........
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()