close
本來今日係有outjob,不過唔知咩原因無通知我,今日又無人聯絡過我,累我白行一趟~

突然間的半日休閒,我整理好好好好好耐以前影的相,而家的我已經變成了偷懶唔blog,個一堆相.....都唔知點做好???
又有一堆事可以寫,應該會寫下....(如果唔偷懶的話)

之前得閒時整理了一些以前儲的扭蛋食玩,呢套買左好耐都未砌過,即時一次過砌晒!!!


全套結婚系列勁多配件,都唔知點塞晒入間屋仔...


好鍾意細粒的森林家族成員..


另外仲有呢set茶具系列,當時搵好耐先齊晒全套,之後仲要包晒膠唔放出來,只在同小鬼影飲茶相時放出來....
而家有地方安置先放出來.....餐具係的另外配的,是SSP金屬配件系列....


全set迷你成員都儲到一套,好似呢set出過唔知幾多代,不過我只有一套,其他有機會再慢慢儲~

最後又用上膠盒裝起扭蛋作展示,前面個堆森林家族唔係扭蛋,都係我以前買落,因為呢d森林家族實在太貴了,所以我只有BB房同裁縫店,另外又自行買了一對兔BB..


而家正傷腦筋點樣擺放,因為咁又佔了半格了==
原來自己仲有一些未影相,包括有幾個廚具系列(呢個又係出了幾代,不過次次只扭一個,因為呢個扭蛋貴到不行..),第日得閒又影相....

話說........小鬼房到而家都仲未整..囧!!

======同場加送======

新出的迪迪尼扭蛋,抽中好少出的小飛象~

另外順手整理家人的小酒辦,細細支又可以比住人玩~(喂小鬼唔可以飲酒..)
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()