close
前幾日終於開始將家中各住人/小鬼/小姐們的相片放入娃事檔案,遲些少會加入一些資料.....

之前訂的報紙布,已經做了我第一套衣服~
首先做的係B女衣服,原來我已經差不多一年沒做過B女衣服...
今次呢件好有秋天的感覺,不過件衫做得大件左,所以在側邊扣上扣針,又可以做裝飾....扣針永遠係本人的最佳拍檔..

條鏈係後來加上去,因為太單調就找上合用的加上去.........不論係人著,娃著,我都會根據場合配搭,雖然.......我多數都失手orz

又到年尾,通常我都會做多少少衫,今年剩番個零月....努力!!

呢舊冷.....係由三條幼冷合成,好耐以前買落想織頸巾,不過織織下又好似唔靚,又無心機織,舊冷成日用來做辮子頭時用,用用下得番一小舊.....
之前打算試下織衫比小鬼,不過條冷夾埋都好粗下,所以又不合用....
而家唯有將3條冷拆開用,點都好過無......


今年好似又興番軍服look,自己都算係鍾意,所以今年我買左件秋天合用的外套,再去買左幾個章,自己縫上去,扮下都好...
而家睇下點樣分配呢6個章,當然我想放晒落去....
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()