close
報紙布成日想買好耐,今次終於買到啦!!!
用來做背景同小鬼影相....呢塊布做背景一流,可能會留番少少做背景布,或者可能買另一塊新的......
順手試埋wig,不過d wig買左好耐,今日先得閒試..
雪諺呢個wig幾好睇,不過陰要剪下佢....


雪諺成日覺得用長wig唔好睇,不過呢個好睇.....雪諺都係要用特別款色先可以..


滿月用呢個其實唔差,不過呢個頭都幾亂下,要剪下佢先用.....


仲有一個比卡露,不過呢個款有少少奇怪......研究過估計係馬尾款,不過唔知點做得似長髮,但又有一堆短髮在後面....
唔洗講,要再處理過先....


仲有對眼,卡露的小惡魔樣開始成形.....而家打算再改妝,不過我只會在原妝上加料,廢是又擦死人囧~



天氣開始轉涼,不過我仲未搵衫比各位orz.....


======有些題外唔講唔得======

最近一兩個星期有一個3字頭的電話打來,呢個號碼直到目前一共打了8次過來,初時是隔日一次,每次不同時間....但最近一星期幾乎日日都打一次過來,又是不同時間......我係一直沒聽過呢個電話,因為我查過這號碼疑似某銀行的借貸或信用咭....
我係呢間銀行有戶口,而呢間銀行以前成日用無號碼打來sell借錢,我已經覺得好煩,我係佢地客戶,唔代表可以成日打電話來做埋晒無關事的sell野服務!!!!
後來我申請拒絕無號碼電話服務,無咁多麻煩友打來,不過呢間銀行繼續想逼人聽佢地廢話,我真係好想投訴!!!!

而家我幾乎唔會聽不明電話,不過聽左又點???佢地打電話班友都係打份工,我都無為阻佢地時間,但佢地實在太過份!!!!佢地連最基本尊重客人的心都沒!!!!就算係現有客戶又點???同佢地好聲好氣又點???佢地永遠只覺得你要奉指要聽佢地電話,聽佢地個d好唔耐煩,又串人的語氣!!!喂我地都係客,你地呢d係咩態度咩態度??????

呢d咁的電話,唔聽係沒什麼損失,不過聽唔聽,都係自己決定!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()