close
今個星期六就考試,今次以髮型為主...
要自己找model都幾頭痛,不過好在都有人肯,同埋聽講其他學校,要堂堂都帶model.....嘩~~咪要搵成十幾廿個???
昨晚找了一堆相片,見到下面的同我想的主題幾合,所以就要向呢兩個方向努力!!!

仲有一個星期,不過就要準備一大堆,仲話要做埋powerpoint......真係有點唔知點做好.....orz
明天又要跑一轉SSP啦......
緊張大師,努力吧!!

======分隔線======

昨天只有兩堂練習堂,不過唔知咩事d人都唔願番咁......有時總覺得我班的同學態度問題,好似對呢個課程唔係咁上心,似來玩多過認真做,仲成日唔番......
之前同過第二班d同學outjob,她們態度認真得多,而且我有咩唔識,她們都會教下我.......同我個班同學,差得遠了~~
練習堂的導師我同她都算熟的,她話我其實做得唔錯,又同我講考試時可以點做.......其實她講的已經係我打算做,不過講到做成點嘛......我覺得同做得唔錯,差太遠了...

之後我早走左,去左一間賣古著的店買衣服比model,本來我有一件可以唔洗買,不過model的身材問題著唔到,所以另外買一件....
那店老板仲以為我著的,然後她知道我讀化妝,又講左d野,又話她有個客做wedding planner,幾好搵之類的野....又問我會唔會入行..
我想做wedding都應該好過我而家份工卦.....而家份工雖然話就話"幾好搵"(我仲未去到"幾好搵"的level),但真係好有目標,一個月想搵幾多幾多就係囉,但我曾經好老實同人講,我唔係個種好想賺大錢個種人,我在呢行實在有點兒吃力......
雖然呢間算係大公司,但我唔係太鍾意大公司做人做事方式,他們對"前途""錢途"睇得好重要,所以而家在想份工可能唔會做得長了.......

以後係點,考試之後再決定啦,都唔知考成點嘛~
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()