close
話說今個星期要上第四課了,不過我都係唔知點咁......
今個星期會做我最最最想做的辮子頭,我最愛辮子....

呢兩個頭係第二堂的事,不過到今日先走去做(要交功課嘛~).....

第一款,後面好難看囧!!



第二款,打風咁的樣...拆左之後最難搞.......


其實......上課的阿sir好好人,不過他似乎是幾出名,某電台的show都是找他做,可能因為咁所以要求特別高........
同學都唔錯,不過我都係好難同人混熟,所以......都要試下好好相處下先..

結論是:我要認真的練習,認真的做下去......
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()