close
今年DP6照樣有去,雖然已經覺得無晒驚喜......

年年都係庭庭影門口相,今年琇琇代表...


本來帶了3只小鬼,不過影來影去都是琇琇同肥Di,卡露就全日得幾張相


另外有兩只小鬼在某檔做小兵....


年年一樣搞到今年都無咩特別野想買......
今次係兩間TB訂幼衣服,本來仲有對幼鞋,不過對鞋有問題,店家退錢....


之後同娃友交收鞋子,細盒子好精緻..


現場買的有兩對眼,$10一對..


鞋子退的錢剛好可以買對眼比琇琇,帶呢對眼順眼得多,仲好有心機影相....
眼鏡又係現場買的.....


最後兩只小鬼打了日工,得到兩套衣服...


今年見的娃友不多,個個都唔帶娃,檔檔都同上年無分別,無咩心機影相.....

比較特別的就是反斗奇兵,睇到自家小鬼的小兵樣真係笑死左....
仲有幾檔展示大娃性感內衣褲,我同娃友講下次不如用兩塊樹葉...(變態)


行行下見到動作古怪的電車男,同琇琇影相,囧~

最好笑有人唔見銀包,最後搵番,之後全場人拍晒手,仲開心過中獎....
所以我成日覺得玩娃的係好人,雖然有少部分心地唔好/害群之馬......

最驚喜是見到一位人士(應該不是玩娃,但年年都去DP),他見到我就問"你的Keroro呢??"
話說在DP4時,我做了套Keroro比庭庭,那人士影了庭庭套Keroro之後放上網,勁多人讚....(可惜當時見唔到,囧)我以為已經無人記得我套Keroro,原來唔係囉....

相片仲未睇,今年影得非常差.......過幾日再貼!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()