close
最近都係黑仔.....

化妝班,仲要轉幾多次呢???上星期又打電話黎叫我轉星期六,又轉???玩野呀??
今次轉星期六下午5-8,7月先開,再叫我轉真係睬佢呀!!!

之後裝修方面,執野執到個個好炆,我永遠做左"炮灰",呢樣又做唔好,個樣又唔合意.....小兔自知由細到大都唔夠人叻,不過人家對我要求未免太高了......
做咩事又好似我做錯事???
有d野,自己知自己,將來......都係另作打算吧!!!!

再來上網到而家都未搞好,不過而家只是上住先,呢間公司服務真係無晒我要再用的理由,比錢,只是受氣,還有一百萬個爛電視推銷電話,所以一定唔用,呢d野交番比家人決定,反正由我第一日用呢間公司開始,佢地已經唔鍾意.....

講完唔開心野,都講下其他野.....原來巧克力係有出世紙,搵日得閒去拿....妝方面已經決定好點化,當然都係比囧妝師小兔去化,哈~~

呢排開始幫琇琇做衫去DP,最衰要被逼掉了一半布碎,仲有一些東東都不知有沒有了......不過有什麼做什麼,小兔做事,咩都有可能的!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()