close
近來成日上娃網,今次去好耐無去的DOD.....
見到呢個新娃-DOC Dustin,另一張橙色係Cyma...
好明顯我係like Dustin,因為瞇眼男生是至愛......

http://www.dreamofdoll.com/eng/product/product_view.asp?idx=4X00001138&Page=1&Search_Type=&Search_Value=&Cate=0002|0005|&Search_Cate=&Order_Name=p_num&Order_Type=Desc&Order_Num=16

睇睇下又記起被我遺忘好耐的王子大人,又進入無妝狀態一段日子,而家繼續等候長期偷懶的化妝師為其上妝,囧
睇番王子大人過去的紀錄,都係覺得第一次化的淡妝最合不過,不過唔知點次次都畫畫下下重手,囧x2
又唔想搵其他人化妝,又唔想化得求其,所以繼續排期等待長期偷懶的小兔化妝.囧x3

貼番張第一次娃妝相,呢個妝真正係我第一個BJD妝~~


------分隔線------
話說都係要清理下家中不要的東東,打算掉了家中的DZ同Ai娃盒,又裝唔到幾多野(而家只用來裝布),又唔打算賣娃(應該唔會有人想買呢兩間娃社的1/4吧..).....而Lati兩個"鞋盒",已經塞滿晒小鬼們的衣服.....B女們的盒,用來裝娃妝用的顏料....不過而家都會用其他盒子裝,所以真係好想掉了不要的盒子.....

另外呢而家有人唔知係咪覺得買樓等同買菜,成日叫我買樓,都明知我無5位數收入咁多啦~~買菜咁易就唔洗日日都聽到有人話上唔到樓啦~~係二手樓又點??有人幫供首期又點??都話我供唔起咯!!究竟明唔明??

講完係咁多,我要繼續清理我家的東東,我可從來無講過住呢度唔好,當然我有自己的空間會更加good啦~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()