close
今個星期四上M1最後一課,用了兩日,先睇完自己在網上找到的資料,去完成最後一個習作......雖然M1的miss有點兒自吹自擂,不過的識用powerpoint,好大原因是她...來到最後一課,代表的整個course都就快完結...
M1是商業理論,基本上我都是對住英文notes打瞌....做生意我應該沒這天份了.....

做完這份習作,又可以周圍上網睇娃品,幫Sunny妹妹訂定一堆wig,鞋,衣服......雖然唔知Ai今次又幾時先"放人",不過買定無壞,反正之前都有買定幼女裝.......
話說我以前因為訂錯size,而有個幼幼size的wig,不過庭庭來到之後這個wig不見了......雖然只是一個極之普通的黑色齊陰長直wig,不過都好想搵番,咁就可以唔洗再買.....

之後就睇下以前自己在blog寫過的事,原來的曾經喜歡過這個娃:DZ緋蓮
如果當初看到這張圖,我是一定一定毫不考慮就接....

現在都是喜歡緋蓮,不過不會接了.....(其實這輯相影得非常好,要dl慢慢欣賞..)

之後是第一個看中的娃,就是DOD的Too仔..

不過這娃是同Bee-a一對接,最初的都不太喜女娃,所以很快就轉移目標!!
DOD影的相好吸引,所以一直都高據我的"最高瀏覽娃網"!!

再來........就是自己娃了,2008年小鬼陣容如下:

同2010年比,原來只是將空太仔換成小愛,其他都沒變過......而1/4們都只是多一個.......
咁多年都接咁少娃,唔知係我耐力夠,定係自己已經偏向唔多玩娃??

如果有日我突然唔玩娃,我又會做咩呢??
...............真係想唔到,因為玩娃,我多了機會接觸兩樣自己喜歡的事:影相和做衣服....
或者將來唔玩娃,我依然影相,依然做衣服,不過影相可能影下花花草草,或者去其他地方影下風景,人民生活........如果我有錢而且行得走得的話.....
唔玩娃的可以做衣服,不過會做人著的,但沒衣車的我做........會死的!!(啋)

不過到呢一刻,我仲會玩娃~
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()