close
(注意內容較長+火藥重)

2011只是開始一星期,已經覺得不快事一件一件來......

先是有兩位長輩在一星期內離開了......其中一位是司徒華,以前因工作關係,和華叔有過數面之緣(雖然他不識我).....最後一次見都是幾年前的事了.....
另一位親戚,幾個月前見過他,之後知道他入醫院,不過都沒機會去醫院....記得N年前我在天后上課,有時在維園會見到,不過他最近行動問題都沒再去維園......
今期明周就附上了華叔的題字.......


之後就到"火星時間"...
星期四,上課時的小組功課,自己那組選了做有關狗的活動,不過她們竟然想到用"的士陳"的緋聞.....雖然只是一個功課,but我不太認同這做法.....而我的想法她們又不太buy......最後我不發一言.....而她們都知道我會做衣服,叫我畫幾套狗衣服出來.......

於是星期五我就去圖書館借書,而我畫畫是不太在行的(會做衫=/=會畫畫),所以又借了幾本畫書.......做狗衫的有附紙樣,不過我沒太大興趣去做......


然後星期六打算去SSP的,朋友打來叫我去灣仔,所以又去了灣仔......
在某檔買了一堆帽,我想那檔的帽都被我掃光了......小鬼們合用...


行街街不忘自己的功課,在一間店看下狗衣服........和朋友說起養寵物的事,幾乎要爆炸了.......講養貓朋友又話唔好....養鼠呢???又唔好.....本來想問下養兔仔(因為我養過兔仔),不過又怕她又話唔好,所以最後唔問......
我唔係話咩,人人都絕對有權利提出反對,唔係養貓養鼠都一定只有負面的想法,只是提出問題就已經比人評到一文不值....是態度問題??還是我不懂同人溝通??看來大家都需要少少空間再思想問題.......

一直到今日早上都因為一堆不快事而覺得很困,在家又沒有思想的空間,在接近爆炸時決定走出外面再算......
首先去信和的二手CD市場,一見到一堆自己以前就想買的VCD就即刻入手......3套VCD廿蚊唔洗,抵!!!!


漫無目的地行,街上面又係塞人,走上扭蛋店,扭了新出的兔仔點心......好想扭到豆沙包.....不過都打算睇下有無人賣一整set.........
每張蛋紙都附上食譜,比兔小鬼們用最好,哈~~


最後就去餅店,買個款式最普通的蛋糕......原來要找個平凡的蛋糕,都是咁難......


行完食完之後,無左之前個種想爆炸的感覺......Lati的西裝紙樣需要再改,即刻快快手就改好,又有心情繼續了.......


影完晒相放上網,又記起又忘了影一些東東........因為而家我做緊,等我做完再算啦,哈~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()