close
聖誕快樂!!!!!!


未齊人的相,3個比我遺棄的1/4繼續被遺棄,囧!!!

仲有個頭到而家都未有body...(有無人訂Cherish??有就叫埋我,我要訂body啊!!!!!)

我家連個似樣的聖誕景都無,唯有囉晒裝飾出來整個爛佈景,哈哈~~

好明顯,我做衫都係做比女娃同兔娃....第日要做番套Lati的西裝,又會幫庭庭做多少少衫,我都好耐無買過新的娃品,衫自己做算了!!!!!

其實仲有其他的相,不過都是影低了新做的衣服,不過而家我偷懶到.......成堆聖誕相都未貼!!!!囧!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()