close

霜霜:雪諺媽幫我黏睫毛..................


霜霜:各位哥哥姐姐,我靚女嘛???


雪雪:我都有睫毛啦,yeah!!!!!!!!


星期二重陽節,本來打算幫雪雪霜霜黏睫毛的,不過一早又上不到網(死有記次次假期先壞,頂~),所以最後..............5個都貼!!


晴晴:我都有睫毛,我仲靚女!!!!!!!!!


朗朗:我有睫毛,係咪好靚仔呢?????


海海:我靚仔定朗朗哥哥靚仔?????


Me:個個有睫毛,個個都靚仔靚女!!!!


未試過一次做5個眼睫毛,如果不是暴力對待,眼睫毛應該不會掉的!!!!!


如果再掉的話,下次要收錢!!!(哇哈哈哈哈哈)


5位小朋友一齊影張靚相!!!(借了自家小鬼衣服給他們)


雪諺凱楓都一齊影!!!


5個小朋友星期日要回家了,應該有時間同他們玩的,不知會不會玩到不捨得回家呢??(奸笑中)

arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()