close
如果我知道咁麻煩就一定唔做!!!!!

本來人地叫我都唔想去做,不過睇到個個都忙,只有我得閒,就去囉,點知個大姑拉咁麻叉煩!!!!
睇到個大姑拉個樣,已經覺得不順,她咁多不滿大可以即刻叫我滾出去,或者我留低用具等她自己做,好在個大姑拉最後無咩問題,唔係實比人告!!!!

成件事我只係無故做左箭靶,如果上頭或者任何人要怪罪下來,要我祭旗都沒辦法,要再問我都無回應,最多之後唔跟這工作項目(但這項目到下個月會是最後),更甚者,我永遠不再做這類型工作......
我只可惜是,自己剛好上了手,就要退下......

不過我好多謝咁多人比到呢個機會我,雖然我無可能做到完全符合少數人要求,不過大部分都算滿意,但不知道有沒下次了......

至於那個大姑拉,以後無論任何情況,我都不會再為她做任何事!!!!就這樣!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()