close
這幾日一直反覆想一些事.......2012年開始到現在,幾乎沒好過......

有些人,我信她就想一些事代我好好管理,不過次次唔到死線唔同我講......仲要唔方便聽電話時先打黎,搞到我做左千古罪人!!!!
我認我太易信人,亦應該要自己管自己事,以後我應該自己去理......唔會再指意她......

家事同樣令人煩.....
我多收藏我認,但我鍾意唔通有錯咩???係唔係要個家咩都無,似個監倉先開心???
做咩都依依哦哦哦足一日,真係咩心機都無!!!!!
仲有為咩事我做咩,點做都唔高興???係唔係我做得完全合你所想先可以???

執個堆東東以經令我10個煩,真係一野掉晒佢就"皆大歡喜"!!!!

結論是:
1.咩都係自己做先好,對佢某些人,只會有人比說話我聽,最終咩都做唔到!!!!
2.唔好再信人,對人以經沒信心!!!!!
3.都係要一個人做先有效率,有人係度真係阻住晒!!!!
4.....................................咩都唔想講,亦無回應!!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()