close
話說年年DP雖然得個睇字,不過都會跟當年idea,同埋心情等等做幾套(件)衣服去搶鏡(??????)......
今年DP已經第6年,原來我由第一年開始時已經玩BJD,一玩玩左6年.....感覺是.....我老了.....(唔關事囉)

返來囉,呢件本來是做去DP6的,不過一早設好要做的形象,同預想差太遠.....
唯有重做,不過呢件都是會擇日重做....


之前仲搵到我要做的布料,不過今日又不見了....為咩樹次次想要的都自己有腳會走????

明天會再找,找不到就用這塊,話說這一小塊我是不捨得用.....


之前買5蚊的手鍊斷了.....一分錢果然是一分貨,帶上手輕拋拋,都係帶番舊的好了.....
這"殘械"留番做琇琇件衫,不過一定要找到那塊布!!!


今年DP很多檔賣的東東都狀似很貴(?),所以今年我都只是訂某幾間TB上的衣服,其實幾喜這幾間,好似年年都會訂,以前訂1/4,今年訂1/6....現場有沒其他東東,都要睇下特色,唔知上年買魔角那店今年又有沒??(不過連名都忘了orz)

又話說我部電腦的space掣被我搞壞了,而家要大力按先得,搞到成日錯字囧!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()