close
新機買了幾日,還好......
不過次次買新的都要重新輸入電話,歌,相片等......
下面的相,就是用新機影......

阿Di狀似想幫手......這個肥Jack袋用來放電話....


阿Di越來越chok樣......


終於找到呢堆材料,我就係想用拉鍊做衫.....另外找到lati面罩,這個留比巧克力用..


影相還可以的,不過可以的話,我都會用相機.....話說我部相機已經用了4年半,真係未試過可以用咁耐.....
其實我買SE的機,都是喜歡用它的walkman同收音機,我真係唔聽歌會死的....(喂)


明天就要將兩隻小鬼借比娃友,準備作展示了......
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()