close
新blog用了一段時間,不過問題似乎無人重視過......
我所發現的問題如下:

1.每篇上面都有個累積瀏覽,究竟係點計出來??
我已經唔知幾多次,自己試在login及logout狀態下出入自己的文章,發現只計了logout的數量,即係自己以遊客身份就計,不過未清楚人地以什麼身份入就計......
不過問題係,我在某幾篇曾經見過累積瀏覽是有數字,而我日日都有以logout身份睇blog,不過數字日日唔同,不是多了人睇,累積瀏覽數字升,是累積瀏覽數字一直下跌!!!!!
有幾篇前幾日看到數字是1,第二日睇變了0.......累積瀏覽是怎樣累積???是累積一日,定係永遠累積????
還我每篇累積瀏覽!!!!!!!!

2.今日人次係點計出來??
呢個問題已經由舊blog開始一直都是個謎,以前雖然偶然有過百人次,不過都唔似新blog咁痴線!!!!!
而家日日都有過百人次來我blog,我就一直唔信我呢個blog轉來之後有咁多人睇囉.......

3.時間又係點回事??
通常我都係晚上或凌晨時間寫blog,而時間方面除了特別原因,一般都不會改......
不過唔知點每次睇blog,每篇所顯示時間同寫blog時間完全唔同,連人家的回應都是時間錯晒!!!!
不過最離奇係,我login入自己blog之後,時間又回復正常!!!

以上問題是一直寫blog看blog所得出的問題,我唔知其他人有沒這情況,亦都唔知其他人又會不會有其他問題,更加唔知這問題有闔方面有無理過(我覺得無囉!!!)....
雖然以上問題不會影響寫blog,不過問題一定要正視!!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()