close
裝修都差不多一個月,今日同師傅去睇下裝修進度....不過一入屋就真係.....原來要咁大陣仗....唔怪得收咁貴......不過呢位師傅係唔錯的,至少他找的材料不會太差,又寫明包什麼不包什麼...........(想幫人賣廣告???)
之後同師傅去睇材料,我無比過咩意見,不過師傅又勁,他建議的同我想法相似......
相比我家人,我同他們都係南北之分.....所以今日都無比過意見,只是二選一時,就是找我....哈!!!

今日又比人叫我掉野,我真係唔知他們想點,之前我都就晒他們掉左唔少野,但仲係唔放過我,我真係覺得,我不見了的東東,是不是他們掉了???
而家暫時發現兩件自製衣服不見了,花咁多心機去做,到頭來什麼都沒!!!
不過希望只是我想多了,衣服放在一個我未能去找的某個箱中......

又講DP6,今年會帶3個小鬼去,衣服已經做得7788,一日一件,真係未試過咁快.....可惜呢幾日天氣不好,睇下幾時得閒天氣又好可以影下相.......
仲有下星期開始上化妝課程,好似什麼都未準備,而家暫時打算在本blog開分類寫化妝,遲少少有多些作品再開個新blog....
arrow
arrow
    全站熱搜

    小兔子BiLi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()